Na Slávikovi vystúpi viac ako deväťdesiatpäť účinkujúcich

19.11.2009 Celý región

Vyhlásením výsledkov počas slávnostného galaprogramu v PKO Bratislava už tradične vrcholí ďalší ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby.
Anketu Slávik 2009 aj v tomto roku organizuje Produkčný dom Forza v spolupráci s agentúrou Oklamčák Production a TV Markíza.

Na tohtoročnom Sláviku uvidia diváci viac ako deväťdesiatpäť účinkujúcich a jedinečné hudobné čísla, ktoré boli pripravené špeciálne len pre túto príležitosť. Slávnostné vyhlásenie výsledkov spojené s galaprogram v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20:00 bude moderovať Juraj Mokrý spoločne so Zuzanou Šebovou. Richard Müller, Zuzana Smatanová, Tina, Rytmus, skupina Panama, finalisti SuperStar, Jana Kirschner, No Name, Chinaski, Samo Tomeček, Patrik Švajda, Zlatica Puškárová, Filip Tůma, Ivana Surovcová, Anita Soul, Vašo Patejdl, Jožo Ráž, Ján Baláž, Jozef Bednárik, Vilo Rozborik, Dano Dangl, Lucia Šipošová, Romana Škamlová, Marianna Ďurianová, Adela Banášová, Miro Žbirka, Magdaléna Šalamounová, to je len zlomok mien, ktoré budú vystupovať v priamom prenose. Pre verejnosť sú v predaji už len posledné vstupenky na státie za cenu 6 € v sieti Ticketportal.

Anketa Slávik 2009 sa vyhlasuje v troch hlavných kategóriách: spevák, speváčka a skupina. Okrem toho budú dekorovaní aj Skokan roka, Objav roka a Rádioslávik pre najvysielanejšieho domáceho interpreta. Aj v tomto ročníku vyhlásil denník Nový Čas anketu o Hit roka 2009. Hlasovanie prebieha on-line na webovej stránke www.cas.sk. Vyžrebovaný účastník hlasovania získa od garanta súťaže, denníka Nový Čas hodnotnú cenu.

Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.

-------------------------------------------------
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development - projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio - zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS, Zlatý Bažant Mediálni partneri: Radio Expres, Nový Čas, azet.sk, Život, Markíza, Žurnál, Slovenská pošta, Nový Čas Nedeľa, IN, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA
 

Vyberte región

mark